Egy Uber sofőr szemével

Uber driver

Uber driver

Über, Júber, Úber

2014. december 14. - cb600f

A Youtube videókon az amerikai driverek legtöbbször Júbert mondanak.

A drivereknek kötelezően előírt prezentációra érkezvén, a recepción én is ezt alkalmaztam, félve mondtam be, hogy a júber prezentációra érkeztem. Némi tétovázás után azért sikeresen útbaigazítottak.

A prezentáción aztán minden magyar írásos anyagban Uber szerepelt.

Ugyanakkor a hivatalos angol nyelvű Youtube videó Úber-t mond.

Rákérdeztem, hogy magyarul akkor hogyan kellene hívni a dolgot.

Megfejtés: Über.

Tényleg a német szóból származik, csak az amerikaiak nem tudják kimondani :)

A bejegyzés trackback címe:

https://uber-driver.blog.hu/api/trackback/id/tr136981049

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása