Egy Uber sofőr szemével

Uber driver

Uber driver

Viszlát 5.0

2015. január 03. - cb600f

4stars1.jpgElvesztettem a szüzességemet makulátlan mérlegemet. Ma történt. 6 fuvart csináltam és ezek közül valakinél valami nem tetsztett.

Csak tudnám, hogy kinél, mi nem stimmelt. Ugyanis senki nem mondott semmit, és utólag csak azt látom, hogy az elmúlt X (X=[1, 7, 30, 365]) nap átlaga 4,8, de azt már nem, hogy melyik fuvarnál pontoztak le.

Kicsit csalódott vagyok, mert úgy érzem, hogy ma pont mindent remekül csináltam. Korábban ugyanakkor volt már néhány kisebb baki, amit elnéztek nekem, szóval azért összességében már kijárt egy levonás :)

A statisztikával most úgy állok, hogy 53 fuvarból egy 4-est kaptam, a többi 5-ös, így 4,98 átlagom. Azért ez még így sem olyan rossz - szerintem.

Azért valami pozitív is történt ma: megkaptam az első(!) borravalómat, 50Ft-ot :DDD

A bejegyzés trackback címe:

https://uber-driver.blog.hu/api/trackback/id/tr77035707

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása