Egy Uber sofőr szemével

Uber driver

Uber driver

Uber Partner App Androidra

2014. december 19. - cb600f

android-icon.pngAmikor 3 hete voltam az Uber prezentáción, akkor még azt mondták, hogy az Android driver app még nincs kész, vigyem csak el az IPhone-t, amit adtak.

Ehhez képest, hogy, hogy nem, az Uber Partner applikáció már aznap letölthető volt a Play Store-ból Androidra. Mivel androidos telefonom van, ezért egyből ráizgultam a témára. Aztán a lelkesedésem hamar alábbhagyott, mivel az app el sem indult a telefonomon, mondván root-olt, így nem hajlandó rajta működni... Az 500MB-os havi net keretem valószínűleg úgyis kevés lenne - nyugtattam magam.

December 15-én jött aztán egy frissítés, amivel most már root-olt telefonon is működik! Hétvégén mindenképpen kipróbálom! Kíváncsi vagyok, mivel az Apple navigáció elég béna (vagy legalábbis nem veszi figyelembe a forgalmi helyzetet). Az IPhone-hoz képes különbség, hogy a navigáció választható, a Google Maps és a Waze között.

A bejegyzés trackback címe:

https://uber-driver.blog.hu/api/trackback/id/tr546998923

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása