Egy Uber sofőr szemével

Uber driver

Uber driver

Hogyan lehetsz Uber driver?

2014. december 14. - cb600f

howitworks-gettingpaid.pngEgy kis HOWTO wannabe Uber driverek részére.

Feltételek

  • legyen jó állapotú közepes, vagy nagy autód (max. 10 éves)
  • részt kell venni egy "prezentáción"
  • ne legyen sok büntetőpontod (nem tudom, hogy mennyi a határ, nekem 2 volt)
  • büntetlen előélet (erkölcsi bizonyítvány)
  • egyéb trivialitások (legyen jogosítványod, biztosítás az autón, mobiltelefonod, stb.)

Sajnos nem egyértelmű a tájékoztatás, nekem sok minden csak utólag derült ki. Ezért próbálom összefoglalni, hogy másodszor hogyan csinálnám.

1. Regisztráció

https://partners.uber.com/drive/

A meghívó kódjához írd be ezt és akkor kapsz 20.000Ft bónuszt: 66BB6

 2. Dokumentumok feltöltése

Fel kell tölteni különböző okmányokat szkennelve (forgalmi, jogosítvány, biztosítás (én a zöld kártyát töltöttem fel, megfelelt)). Esetleg telefonnal fényképezve is jó lesz.

Ezeket átnézik pár napon belül.

3. Prezentáció és további dokumentumok

Az első körös doksik jóváhagyása után meglepődéssel tapasztaltam, hogy továbbiakra van szükség:

  • hatósági erkölcsi bizonyítvány
  • igazolás a közlekedési előéleti pontokról

Az elsőt online ki lehet kérni, a másodikat is ki lehet elvileg, de nekem nem sikerült. A lényeg: nem kell velül pöcsölni, inkább el kell menni egy prezentációra. Emailben küldenek linket, hogy hol lehet regisztrálni. A regisztrációnál észnél kell lenni, mert egy email címet csak egyszer enged reggelni, továbbá a regisztráció után a visszaigazolás nem tartalmazza a választott időpontot!

Az időpontok egyébként nem valami kőbe vésett dolgok. Én odaértem 15 perccel korábban és csak nekem le is nyomták. Lényegében elmondják ugyanazt, amit a Youtube-on is megnéztél már korábban, valamint aláiratnak veled pár papírt.

Van rá lehetőség - és érdemes is élni vele - hogy adj nekik meghatatmazást, és akkor elintézik a hiányzó dokumentumokat 1-2 nap alatt beszerzik ingyen (amúgy az erkölcsi pénzbe kerülne, a másikat meg sose kapnád meg).

Fontos, hogy az uberes kocsiddal menj, mert helyben lefotózzák, kívül és belül is.

Végül pedig adnak (kölcsön, ingyen) egy IPhone 4-et, autós tartóval, töltővel, előre telepített, használatra kész Uber Partner app-pal. 

A prezentáció után nekem 3 nap telt el, mire a hiányzó dokumentumokat beszerezték és aktiválták a driver accountomat.

A bejegyzés trackback címe:

https://uber-driver.blog.hu/api/trackback/id/tr486981055

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása