Egy Uber sofőr szemével

Uber driver

Uber driver

Első

2014. december 14. - cb600f

ullacf3x_400x400.jpegUber driver lettem. Yeah :) 

Mindig is izgatott a taxizás. Mindig is érdeklődéssel figyeltem a taxisok mozdulatait, viselkedését. Néha kérdezőskörtem is, hogy hogyan csinálják, milyen nekik. Legtöbbször mégis csak bemondtam a címet és csöndben vártam a megérkezést. Unalmas utas voltam, mert nem értettem a másik oldalt.

Van abban valami érdekes, hogy arra 10-20 percre beengednek a szemlélyes terükbe, az autójukba, arra a helyre, ahol az életük jelentős részét töltik, aztan kitesznek és vége, soha többet nem látjátok egymást...

Szoftverfejlsztőként, kiégett pillanataimban eljátszottam a gondolattal, hogy taxisnak állok... És tessék, itt az Uber, minimális befektetéssel (anyagi és idő) ki lehet próbálni. Én belevágtam, és itt leírom, hogy milyen tapasztalatok érnek. Nem hiszem, hogy akár ez a blog, akár az Uber karrierem hosszú életű lesz, de amíg érdekes dolgok történnek, addig folytatom.

Próbáld ki Te is, milyen Uber drivernek lenni! Használd ezt a promó kódot és keress 20.000Ft bónuszt: 66BB6

Csak utazni szeretnél? Ingyen? Használd ezt a promó kódot és 5.000Ft leutazható bónuszt kapsz: 66BB6

A bejegyzés trackback címe:

https://uber-driver.blog.hu/api/trackback/id/tr216978823

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása